הכתבות החמותיצירה

כלי מטורף עבור ציור בינה מלאכותית ועריכת תמונות – הכירו את ClipDrop

כלי מטורף עבור ציור בינה מלאכותית ועריכת תמונות - הכירו את ClipDrop

כלי עבור ציור בינה מלאכותית שהרבה פחות מכירים שבהמון מקרים לא פחות טוב ויעיל ממידגרני המפורסם. בכלי הזה תוכלו ליצור כמובן יצירות של בינה מלאכותית מטקסט (פרומפטים) לתמונה, ובנוסף הוא גם מציע לכם כלי עריכה שיסייעו לכם ע"י בינה מלאכותית לשפר תמונות קיימות – דבר שאפילו נותן לו את התירונות הקטנים של על מידג'רני.

בשנים האחרונות, הבינה המלאכותית (AI) חלחלה להיבטים שונים בחיינו, כולל תחום האמנות. אמנות בינה מלאכותית, הידועה גם כיצירתיות חישובית או אמנות יוצרת, התגלתה כתחום מרתק המציג את הפוטנציאל של מכונות לייצר יצירות אמנות מקוריות, מעוררות מחשבה ומעוררת דמיון. תנו לדמיון שלכם להתפרע ע"י הזנת פרומפטים (הנחיות) מדוייקות אל התוכנה והיא תהפוך את החזון שבראש אל המציאות (הוירטואלית אמנם) על גבי המסך המחשב או הטלפון שלכם.

בין היתר היכולות של קליפדרופ:

  • ציור בינה מלאכותית – יצירת תמונה על סמך טקסט.
  • ניקוי תמונה – הסרת רקעים, ניקוי לכלוכים (לעשות את המתמונה "חלקה" יותר), חידוד ועוד.
  • הגדללת טווח \ השלמת בינה מלאכותית – אתם בעצם לוקחים תמונה והתוכנה יכולה לעשות עליה ZOOM OUT כאשר היא משלימה ע"י בינה מלאכותית את כל מה שמסביבה. למשל: אתם מעלים תמונה של שולחן, והתוכנה יותר מסביבו מסעדה בקונספט שנקבע עפ"י פרומפט שתבחרו.
  • תיקוני צבעים, תאורה, בהירות וניגודיות לתמונות קיימות.
  • מסיר טקסטים, למשל: צילמתם שלט חוצות ואתם רוצים להסיר ממנו את הטקסט ולהוסיף משהו משלכם – התוכנה תעשה זאת עבורכם. צילמתם אריזת מוצר ואתם רוצים להחליף עליה את הטקסט (למשל בשביל צחוקים או ממים עם החברים) תוכלו לעשות זאת ע"י התוכנה בקלות מבלי לדעת פוטושופ או משהו בסגנון.
  • שינוי רקעים – בדרך כלל משמש עבור קידום ויח"צ ברשתות החברתיות – תוכלו לקחת תמונת מוצר פשוט שצילמתם, אפילו עם הטלפון – ולשים לו רקע "אווירה" מזמין יותר ופרסומי יותר.

התוכנה מבוססת על סטייבל דפיוז'ן – אחד המודלים המתקדמים ביותר כיום עבור ציור עם בינה מלאכותית בסגנון טקסט – לתמונה.

ציור בינה מלאכותית עם ClipDrop ואיך עובדים עם התוכנה?

אחת התכונות המרכזיות שבגלן נוצר דיבור חזק על קליפדופ לאחרונה היא תכונת "ההשלמה האוטומטית" שלה, או מילוי אוטומטי ע"י ‎Stable Diffusion XL, זה בעצם אומר שאתם יכולים "להרחיב" את המסגרת של התמונה שלכם כאשר התוכנה משלימה לכם את כל המסביב ונותנת לתמונה אווירה או אפילו מיקום אחר לגממי אשר משלימה התוכנה.

כדי ליצור את האווירה קליפדרופ תעשה עבורכם הכל, החל מהשלמת התאורה, הוספת אלמנטים נוספים, שינוי רקע, תיקוני צבעים ועוד על מנת ליצור את העניין בצורה כמה שיותר ריאליסטית.

אמנות בינה מלאכותית

אמנות בינה מלאכותית היא תחום משכנע ומתפתח במהירות, המציג את הקשר הסימביוטי בין טכנולוגיה ויצירתיות. ככל שהאלגוריתמים של AI ממשיכים להתקדם, האפשרויות לאמנות AI הן בלתי מוגבלות. בין אם הם משתפי פעולה, כלים או יוצרים עצמאיים, מערכות בינה מלאכותית מעצבות מחדש את נוף האמנות ומעוררות דיונים מעוררי מחשבה על אופי האמנות וכושר ההמצאה האנושי. העתיד של אמנות בינה מלאכותית טומן בחובו הבטחה גדולה, ומציע הזדמנויות חסרות תקדים לאמנים, אוצרים וחובבי אמנות לחקור תחומים לא ידועים של ביטוי אסתטי.

לאתר: https://clipdrop.co

אולי תאהבו גם את זה:

כלי בינה מלאכותית ליצירת מוסיקת דאנס, האוס והיפהופ

בינה קלאב

ניתוח נתונים – כלי AI חדש למעקב, כרייה וניתוח נתונים מכל אתר אינטרנט

בינה קלאב

פייבר מכריזה על תחרות עיצוב AI עם פרסים בשווי אלפי דולרים

בינה קלאב

מיקרוסוט מציעה לימודי תעודה חינם בתחום הבינה המלאכותית

בינה קלאב

כיצד בינה מלאכותית יכולה לעזור בקידום אתרים ושיווק באינטרנט?

בינה קלאב

כיצד לחבר את ChatGPT לאינטרנט בחינם, מבלי לרכוש מנוי?

בינה קלאב

השאר תגובה לפוסט זה