יצירה

מיקרוסופט מציגה את דיזיינר – כלי בינה מלאכותית לעריכה ועיצוב

מיקרוסופט מציגה את דיזיינר - כלי בינה מלאכותית לעריכה ועיצוב

מיקרוסופט משיקה כלי חדש לעיצוב ואף מבוסס בינה מלאכותית, הכלי יכול להתחרות עם תוכנות עיצוב קלילות כמו CANVA שזה סוג של פוטושופ לייט לכל מאן דבעי. בכלי החדש של מיקרוסופט תוכלו לבחור מבין המון תבניות מוכנות ולעצב בקלות פלאיירים, פוסטים לרשתות החברתיות, כרטיסי ביקור, ועוד.

כמו כן תוכלו כמובן להזין לתוכנה פרומפטים, ותנו ליכולות הבינה המלאכותית של התוכנה לעשות את שלהן. העולם של בינה מלאכותית משתדרג מרגע לרגע וכל חברה שמכבדת את עצמה נכנסת לתחום, כך הציגה מיקרוסופט את הכלי החדש Designer, אההה, כן… וזה גם בחינם 🙂

יצירתיות חשובה לאנשים יותר מאי פעם. זה משקף מגמה שהוסיפה יותר מ-165 מיליון יוצרים לכלכלת היוצרים העולמית רק בשלוש השנים האחרונות.1 כתוצאה מכך, אנשים דורשים כלים שעוזרים להם להיות פרודוקטיביים ויצירתיים כאחד.

Microsoft 365 שואפת להעצים אנשים להשיג דברים גדולים על ידי פיתוח מתמיד של המוצרים שלנו כדי לענות על הצרכים המשתנים שלהם. אנו ממשיכים להפגין את המחויבות הזו עם כלים חדשים המסייעים לשחרר יצירתיות ודמיון על ידי הפעלת כל סוג של רעיונות ויצירה דיגיטליים – ללא צורך במיומנויות מקצועיות. היום, אנו נרגשים להכריז שאנו מסירים את רשימת ההמתנה ומוסיפים קבוצה מורחבת של תכונות לתצוגה המקדימה של Microsoft Designer.

עם טכנולוגיית AI חדשה בליבה, Microsoft Designer מפשט את המסע היצירתי בכך שהוא עוזר לך להתחיל במהירות, להגביר את זרימות העבודה היצירתיות ולהתגבר על מחסומי דרכים יצירתיים.

מרעיונות ועד יצירה, Microsoft Designer בנוי כדי לסייע לך בכל שלב בתהליך היצירה. כפי שהכרזנו במקור באוקטובר 2022, Microsoft Designer יכול לעזור ליצור במהירות חזותיים מרהיבים, פוסטים במדיה חברתית, הזמנות ועוד באמצעות טכנולוגיית בינה מלאכותית גנרטיבית חדשנית.

מאז אוקטובר, דגמי הבינה המלאכותית השתפרו בהתמדה, ועבדנו כדי לשזור את היכולות החזקות הללו בכל קנבס המעצב בדרכים מענגות עוד יותר תוך שמירה על שליטה. יתר על כן, עבור אותם רגעים של השראה שפוגעים בזמן הגלישה באינטרנט, Designer נמצא במרחק קליק אחד בסרגל הצד של Microsoft Edge.

האינטגרציה החלקה של Designer in Edge מסמנת את הצעד הראשון במסע הזה. אנו נרגשים לקראת שילובים עתידיים.

קישור למיקרוסופט דיזיינר: https://designer.microsoft.com/

אולי תאהבו גם את זה:

חברת OpenAi חושפת כלי מטורף ליצירת וידאו ע"י בינה מלאכותית

בינה קלאב

אדובי מציגה את: פיירפליי – כלי בינה מלאכותית מובנה לפוטושופ

בינה קלאב

כלי חדש יצור עבורכם שירים עם קולות של זמרים מפורסמים

בינה קלאב

הכירו את MidLibrary – מאגר סגנונות אמנותיים ופרומפטים למידג'רני

בינה קלאב

פייבר מכריזה על תחרות עיצוב AI עם פרסים בשווי אלפי דולרים

בינה קלאב

MusicGen מחולל מוסיקה חדש מבית מטא – יצירת מוסיקה מטקסט

בינה קלאב

תגובה אחת

מיקרוסוט מציעה לימודי תעודה חינם בתחום הבינה המלאכותית - מועדון בינה מלאכותית יוני 30, 2023 at 4:15 pm

[…] שיתוף הפעולה בין החברות. לאחרונה השיקה מיקרוסופט גם את דיזיינר – כלי משלה עבור עיצוב ועריכה מבוסס בינה […]

הגב

השאר תגובה לפוסט זה