הכתבות החמותחדשות

מיקרוסוט מציעה לימודי תעודה חינם בתחום הבינה המלאכותית

מיקרוסוט מציעה לימודי תעודה חינם בתחום הבינה המלאכותית

מה יותר טוב מללמוד דברים חדשים? ללמוד בתחום התפתח ביותר בעולם כיום – בינה מלאכותית. ומה יותר טוב מללמוד דברים חדשים בתחום החם ביותר כיום – לימודים בחינם! 🙂 וזה בדיוק מה שמציעה לכם חברת מיקרוסופט העולמית. הלימודים אמנם באנגלית (בעתיד צפוי להיות גם בעברית), והם מתמקדים ספציפית בתחום החם Generative AI ויתבצעו אונליין.

לימודי בינה מלאכותית חינם עם מיקרוסופט

מיקרוסופט היא כאמור שחקן חזק בתחום בינה המלאכותית לאור שיתוף הפעולה עם חברת OpenAI הבולטת ביותר כיום בתחום בין היתר עם הכלים ChatGPT שכולם מכירים וגם הכלי \ המודל DALL-E 2 עבור ציור בינה מלאכותית, שניהם ניתנים להרצה דרך בינג של מיקרוסופט לאור שיתוף הפעולה בין החברות. לאחרונה השיקה מיקרוסופט גם את דיזיינר – כלי משלה עבור עיצוב ועריכה מבוסס בינה מלאכותית.

החזון של מיקרוסופט הוא להנגיש כמה יותר מידע על AI על מנת להתשמש בו לטובה, ואף שחררה לפני מספר ימים את הסרטון הבא ביוטיוב אשר מסביר על חזונה בתחום הבינה המלאכותית.

מיקרוסופט ככל הנראה תמשיך להשקיע בתחום הן בתחום ההשקעות והן בתחום הלימודים והכשרה של אנשים חדשים בתחום AI. אשר מתפתח מרגע לרגע ומציג איתו בכל יום גם תהיות חדשות מעבר למחקר ופיתוח.

לימודי בינה מלאכותית – גם במובן האתי, לא רק הטכני

עפ"י מה שמציינת מיקרוסופט בלינקדאין (שגם הוא אגב שייך למיקרוסופט), הלימודי יתעסקו גם בסוגיות אתיות של השימוש בבינה מלאכותית, כיצד היא יכולה לעשות טוב בעולם וגם סוג של "עשה ועל תעשה" על יש AI, כמו כן יציג השלחות אפשרויות של דברים ויעסוק גם בפן הפילוסופי, ויש הרבה בנושא המרתק הזה.

החזון של מיקרוסופט עפ"י דבריה באתר החברה: מיקרוסופט עובדת עם קהילות, עמותות, מוסדות חינוך, עסקים וממשלות כדי לעזור לאנשים המודרים מהכלכלה הדיגיטלית להשיג את הכישורים, הידע וההזדמנות להשיג מקומות עבודה ופרנסה.

כישורי AI שיעזרו לך להשיג יותר – מסלול הלמידה החדש של Skills for Jobs מציע תוכן וקורסים של AI מחולל היכרות בחינם ומאפשר ללומדים לזכות בתעודת קריירה חיונית הממחישה את מחויבותם לבניית מיומנויות.

בחברת מיקרוסופט אף מציינים כי בסוף הלימודים יקבלו הסטודנטים תעודת הכשרה רשמית בתחום הבינה המלאכותית מטעם מיקרוסופט. מה שיכול אף להביא עוד נקודת זינוק בקריירה.

לעוד מידע על לימודי בינה מלאכותית של מיקרוסופט  >>  לחצו כאן

אולי תאהבו גם את זה:

מצגת בינה מלאכותית – לאן זה הולך ואיך משתמשים בזה?

בינה קלאב

מיקרוסופט תעניק עד 350,000 דולר לסטארטאפים בצמיחה

בינה קלאב

חנות פרומפטים – מרקטפלייס לקניית ומכירת פרומפטים עם PromptBase

בינה קלאב

שיטות בסיסיות: איך להרוויח כסף באינטרנט דרך ChatGPT

בינה קלאב

הכירו את הפודקאסט "AI פשוט" – בינה מלאכותית בגובה העיניים

בינה קלאב

תוכנה עם מודעות עצמית – עתיד הבינה המלאכותית

בינה קלאב

השאר תגובה לפוסט זה