הכירו את כלי הבינה המלאכותית TOME, זהו כלי שיעזור לכם להעביר טוב יותר את ערכי המותג לגולשים שלכם באמצעות סטוריטלינג ויעזור לכם ליצור מגוון מוצרים אומצעי המחשה ויזאולים לצורך כך. למשל: מצגת בינה מלאכותית, קופי עבור עמודי הפייסבוק, גרפיקה, קריאייטיב ועוד, על מנת לעתר את החומרים השיווקיים שלכם והעמודים שלכם ברשתות החברתיות.
כיצד סטוריטלינג יכול לסייע בעסק שלך?
סטוריטליג הוא אומנות העברת סיפור או רצף של אירועים באמצעים מדוברים, כתובים, חזותיים או אינטראקטיביים. זוהי פעילות רשת מוגדרת מראש אשר נועדה להכניס את הגולשים לראש של העסק ולחשוף את הגולשים אל מאחורי הקלעים ואופן האמחשבה והאג'נדה מאחורי המוצרים והשירותים, ה "אני מאמין" של העסק ועוד. בבסיסה, סטוריטליג כרוך ביצירה ושיתוף של סיפורים העוסקים, מבדרים, מחנכים ומחברים אנשים ברמה רגשית ואינטלקטואלית.
סטוריטליג יכול לבוא צורות שונות, כולל מסורות דרך הפה, ספרות, תיאטרון, סרטים, טלוויזיה, מדיה דיגיטלית ואפילו חוויות אינטראקטיביות כמו משחקי וידאו. זה מקיף מגוון רחב של מדיומים וטכניקות, ומאפשר לאנשים לבטא את היצירתיות שלהם ולתקשר רעיונות.
מטרת הסיפור יכולה להשתנות בהתאם להקשר. ניתן להשתמש בו כדי לבדר ולהעסיק קהלים, להעברת ערכים ומסורות תרבותיות, לחנך ולהודיע, לעורר רגשות ואמפתיה, לעורר פעולה או לשמר ולהעביר חוויות היסטוריות או אישיות. וכמובן אף לכוון לביצוע פעולות בהתקשרות עם העסק שלך.
מה המשמעות של מצגת בינה מלאכותית עבור עסק או מותג?
סיפור מעוצב היטב כולל לעתים קרובות אלמנטים מרכזיים כמו דמויות, הגדרה, עלילה, קונפליקט ופתרון. זה לוכד את תשומת ליבו של הקהל, שוקל אותם בעולם או בפרספקטיבה אחרת, ומעורר רגשות ומחשבות. באמצעות סיפור סיפורים ניתן לפשט רעיונות מורכבים, ניתן לבחון נושאים אוניברסליים, וניתן ליצור קשרים בין אנשים בעלי רקע שונה. המ גם שהוא מייצר יותר אותנטיות בקרב הגולשים והתחברות לערכי המותג כאשר גם מציגים את הסיפור שלהם מאחורי הקלעים ומשתפים את הגולשים בתהליך היצירה.
לסטוריטליג יש השפעה חזקה על התקשורת וההבנה האנושית. יש לו את היכולת לעצב תפיסות, להשפיע על אמונות ולהצית דמיון. החל ממיתוסים עתיקים וסיפורי עם ועד רומנים וסרטים מודרניים, סיפורי סיפורים ממשיכים להיות אמצעי חיוני לביטוי, בידור וחילופי תרבות בחברה שלנו.
לאתר >> https://tome.app