הכתבות החמותחדשותפנאי

הכירו את "קארין" החברה הוירטואלית שתנהל איתכם שיחות קוליות מבוססת בינה מלאכותית

הכירו את "קארין" החברה הוירטואלית שלכם מבוססת בינה מלאכותית

חברת הסטארטאפ Forever Voices AI יצרה את הצ'אטבוט הקולי CarynAI, איתו תוכלו לדבר ולנהל שיחות באופן אוטומטי, התגובות של האפליקציה נוצרות באופן ספונטני באמצעות שימוש בטכנולוגיית GPT-4, ומשנה את הדרך שבה בני אדם מתקשרים עם מכונות. תוכלו לנהל עם "קארין שיחה קולית סטונטנית על כל נושא שעולה לכם בראש, ואם בא לכם, אז הכניסו בתוכנה גם את הקולות של סטיב ג'ובס וטיילור סוויפט ויצרו סוג של שיבוטים שלהם 🙂

אם אתם לפעמים מרגישים קצת לבד ובא לכם לנהל שיחה אבל לא עם אדם אמיתי, אלא קצת לשפוך או איזה שיחת נפש קטנה עם מישהו שבטוח לא ירכל ויעביר את המידע הלאה, זה יכול להיות נחמד לערוך שיחה קטנה עם "קארין" הרובוטית. ולקבל תשובות קוליות בצורה די ריאליסטית.

קבלו הדגמה קטנה איך זה עובד:

למה דווקא השם "קארין"? ההשראה לשיבוט הבינה המלאכותית של האפליקציה, היתה משפיענית המדיה החברתית קארין מרג'ורי.

למרג'ורי יש כמעט שני מיליון עוקבים בסנאפצ'ט שם היא מפרסמת סרטונים ותמונות שלה לאורך היום. מעריציה של בת ה-23 הם 98% גברים ומפציצים אותה בבקשות והודעות. מרג'ורי יצרה קבוצת טלגרם שבה מעריצי העל שלה משלמים כדי להצטרף והיא מבלה איתם חמש שעות ביום באינטראקציה.

כדי להגיע ליותר מעריצים, היא עבדה עם Forever Voices כדי ליצור שיבוט בינה מלאכותית של עצמה שיכול לדבר באמצעות אודיו דו-כיווני עם כל המעריצים.

מרג'ורי מעריכה שהיא יכולה להרוויח 5 מיליון דולר בכל חודש ע"י הטכנולוגיה הנ"ל, על סמך מסלול צמיחת המנויים הנוכחי שלה. יש לה גם רשימת המתנה של אלפי מעריצים אחרים.

הצ'אטבוט הקולי של CarynAI משתמש ב-API GPT-4 מ-OpenAI והתאמן על אלפי שעות של הסרטונים של מרג'ורי. הצ'טבוט משכפל את האישיות, הגינונים והקול של המשפיען כך שהעוקבים יכולים להרגיש שהם נמצאים בחוויית AI סוחפת.

לאתר של פוראבר ווייס  >>  https://www.forevercompanion.ai

 

 

 

אולי תאהבו גם את זה:

אפל אוסרת על עובדיה להשתמש ב ChatGPT

בינה קלאב

כיצד לחבר את ChatGPT לאינטרנט בחינם, מבלי לרכוש מנוי?

בינה קלאב

חברת OpenAi חושפת כלי מטורף ליצירת וידאו ע"י בינה מלאכותית

בינה קלאב

כלי בינה מלאכותית שיעזור לכם לבחור מתנות לאהובים שלכם

בינה קלאב

מיקרוסוט מציעה לימודי תעודה חינם בתחום הבינה המלאכותית

בינה קלאב

משרד הבריאות מציע גישה למאגר של 25 מליון מחקרים לצורך חדשנות ופיתוח בתחום הרפואה

בינה קלאב

השאר תגובה לפוסט זה