הכתבות החמותיצירהמדריכים

מידג'רני – מדריך למתחילים בעברית

מידג'רני - מדריך למתחילים בעברית

שנת 2023 היא בהחלט שנת הבינה המלאכותית, החל מבוטים שעונים לכם על שאלות וכותבים עבורכם קוד, ועוד תוכנות בינה מלאכותית שיודעת לצייר לכם כמעט של מה שתרצו ע”י הקלדה של הטקסט הנכון, או יותק מדוייק – ע”י תיאור התמונה שאתם רוצים – פשוט תארו אותה טוב ותוכנה הבינה מהלאכותית תעשה את כל השאר בשבילכם. ובזה נעסוק היום.

הלהיט התורן בתחום הבינה המלאכותית הינה תוכנה מידג’רני – אלפי תנוות מועלות ומשותפות בכל יום ברשתות החברתיות של אנשים שיצרו יצירות בינה מלאכותית על ידי מידג’רני, ויש אנשים שכבר הפכו זאת מקצוע. עם זת התוכנה מתאימה כמובן לכולם, חובבים ומקצוענים כאחד. ומאפשרת לכם לזרום עם המדמיון ולהציג אותו מבחינה ויזואלית על מסך המחשב.
מושגי יסוד של ציור בינה מלאכותית במידג’רני.

מהו פרומפט – Prompt ?

פרומפט היא בעצם הנחיה או בקשה או הוראה המניעה את התוכנה לעשות או לומר משהו. בתוכנות AI , הנחיה היא הודעה היא בד”כ שורת פקודה (שורת טקסט), ההנחיה היא לרוב מחרוזת תווים המציינת את ההקשר הנוכחי של המערכת, למשל: “צייר לי ג’ירפה עם קרניים של שור וכנפיים על רקע עיר, אבל שיהיה מפוקסל”.

ע"י מידג'רני אפשר ליצור כיד הדמיון, ועדיף שתהיו כמה שיותר מפורטים, כך התוכנה תוכל לשלב בין הדמין שלכם לבין "הדמיון" ואלפי הצורות וההדמיון שלה.

אולי תאהבו גם את זה:

כיצד לפתח בפייתון בוט בינה מלאכותית לווטסאפ?

בינה קלאב

כלי בינה מלאכותית חדש יכתוב עבורכם קוד לוורדפרס

בינה קלאב

כלי חדש יקח את הפרומטים שלכם במידג'רני לשלב הבא

בינה קלאב

כלי חדש יעזור לכם לכתוב קוד בכל שפה שתבחרו

בינה קלאב

מנוע חיפוש חדש מציע לכם לחפש מבין אלפי פרומפטים מוכנים לשימוש

בינה קלאב

הכירו את הפודקאסט "AI פשוט" – בינה מלאכותית בגובה העיניים

בינה קלאב

השאר תגובה לפוסט זה