חדשות

אפל אוסרת על עובדיה להשתמש ב ChatGPT

אפל אוסרת על עובדיה להשתמש ב ChatGPT

מוקדם יותר השבוע, OpenAI הוציאה את אפליקציית ChatGPT הרשמית לאייפון. הכלי הפך ידוע כמענה לבקשות של משתמשים ופתרון מהבעיות הפשוטות ועד המורכבות ביותר הודות לבינה מלאכותית. אפל, לעומת זאת, לא רוצה שהעובדים שלה ישתמשו בכלים כאלה. בתזכיר פנימי, החברה אמרה שלא ניתן להשתמש ב-AI גנרטיבי לעבודה.
עובדי אפל כבר לא יכולים להשתמש ב-ChatGPT

הוול סטריט ג'ורנל הצליח לראות את המסמך הזה, שבו החברה מודאגת מכך שפלטפורמות הבינה המלאכותית הללו אוספות נתונים סודיים מעובדים. בנוסף ל-ChatGPT, אפל גם אסרה על עובדיה להשתמש ב-Copilot של GitHub, שנמצא בבעלות מיקרוסופט. עם Copilot, מפתחים יכולים להפוך את כתיבת הקוד לאוטומטי.

ChatGPT, הנתמכת גם על ידי מיקרוסופט, שולחת נתונים למפתחים כדי שיוכלו להמשיך ולשפר את דגמי הבינה המלאכותית שבה משתמשת הפלטפורמה. כפי שצוין על ידי WSJ, באג בחודש מרץ אפשר למשתמשים לראות את היסטוריית הצ'אט של משתמשי ChatGPT אחרים. לאחר התקרית הזו, ChatGPT הוסיפה את האפשרות לאפשר למשתמשים לכבות את היסטוריית הצ'אט שלהם ולא לתרום לאימון מודל הבינה המלאכותית.

אבל כמובן, אם המהנדסים של אפל משתמשים בפלטפורמות האלה, אין שום דרך להבטיח שהקודים שהם מקלידים לא ידלפו למישהו אחר – או אפילו ישתמשו במפתחים מאחורי האפליקציות האלה. כך גם לגבי מידע סודי אחר, מכיוון שעובדים יכולים להשתמש ב-ChatGPT כדי לכתוב מיילים, למשל.

אבל אפל היא לא החברה היחידה שאוסרת על ChatGPT ו-AI יצורים אחרים עבור עובדיה. גם JPMorgan Chase ו- Verizon הגבילו את השימוש בפלטפורמות כאלה. אמזון ביקשה מהמהנדסים שלה להשתמש בכלי AI פנימי משלה ולא בכלי צד שלישי, לפי מקורות WSJ. הדו"ח מזכיר שאפל עבדה גם על מודל AI משלה.

אולי תאהבו גם את זה:

גוגל בארד זמין כעת גם בעברית, ועם פיצ'רים חדשים

בינה קלאב

משרד הבריאות מציע גישה למאגר של 25 מליון מחקרים לצורך חדשנות ופיתוח בתחום הרפואה

בינה קלאב

חנות פרומפטים – מרקטפלייס לקניית ומכירת פרומפטים עם PromptBase

בינה קלאב

מגרש המשחקים של OpenAI לאימון בינה מלאכותית

בינה קלאב

Beatoven.ai – כלי חדש ליצירת מוסיקה ע"י בינה מלאכותית

בינה קלאב

חדש: מנוע חיפוש לפרומפטים לכלי בינה מלאכותית

בינה קלאב

השאר תגובה לפוסט זה