הכתבות החמותיצירהפרודקטיביות

מערכת AI לתמלול קטעי וידאו

מערכת AI לתמלול קטעי וידאו

Type Studio הוא עורך וידאו מבוסס טקסט שמשמעותו האודיו שלך יומר לטקסט כתוב מטבעו. הירשם ל-Type Studio, העלה את הסרטון שלך ושירות התמלול שלנו יתחיל מיד. לאחר מכן הוא יומר אוטומטית לטקסט. תהליך זה מהיר משמעותית מהתמלול ידני עקב זיהוי דיבור. הדיוק גבוה מאוד בימינו! וגם אם מילה תורגמה בצורה שגויה, אתה יכול לתקן אותה במהירות בעורך Type Studios.

Type Studio היא אפליקציית אינטרנט שבה אתה יכול להשתמש מבלי להתקין תוכנה כלשהי להמרת "וידאו לטקסט" ו"אודיו לטקסט". כן, תמלול המכונה מדויק מאוד ומייצר תמלול עבור הראיונות שלך, סרטוני למידה, סרטוני יוטיוב, או כל מקרה שימוש שיש לך. מלבד הורדת התמלילים ניתן להוסיף כתוביות באופן אוטומטי.

השתמש ב- Type Studio כדי להמיר קבצי וידאו לטקסט. פשוט העלה את קובצי האודיו והווידאו שלך ל-Type Studio ואנו נתמלל את הסרטון שלך לטקסט באופן אוטומטי. אם הקלטת הווידאו שלך היא בפורמט קובץ .mp4 או .mov. לא משנה באיזו שפה הסרטון שלך נמצא. אנו תומכים בשפות הנפוצות ביותר. אתה אפילו יכול להשתמש רק בקובץ האודיו כל עוד אתה משתמש בפורמטי הווידאו שהוזכרו לעיל.

המכרגת מעבר לכלי התמלול העיקרי שלה מציעה עוד המון כלים לעריכה של וידאו, כגון חיתוך, הוספת אלמנטים כמו טקסט ואימוג'ים, ועוד.


לאתר בכלי לתמלול קטעי וידאו >> https://www.typestudio.co

אולי תאהבו גם את זה:

תוסף לוורדפרס שמפעיל 360 מעלות כלי בינה מלאכותית כדי לייעל את העבודה שלכם

בינה קלאב

פייבר מכריזה על תחרות עיצוב AI עם פרסים בשווי אלפי דולרים

בינה קלאב

שאלנו את ChatGPT כיצד הוא יכול לשרת אותנו? וזה מה שהוא ענה

בינה קלאב

אדובי מציגה את: פיירפליי – כלי בינה מלאכותית מובנה לפוטושופ

בינה קלאב

מיקרוסופט מציגה את דיזיינר – כלי בינה מלאכותית לעריכה ועיצוב

בינה קלאב

20 כלי בינה מלאכותית שיסייעו בפעילות המדיה החברתית שלכם

בינה קלאב

השאר תגובה לפוסט זה