הכתבות החמותיצירהפנאי

אדובי מציגה את: פיירפליי – כלי בינה מלאכותית מובנה לפוטושופ

אדובי מציגה את: פיירפליי - כלי בינה מלאכותית מובנה לפוטושופ

חברת תוכנות העריכה הגדולה בעולם, הלא היא Adobe הכריזה השבוע על כלי הבינה המלאכותית שלה עבור פוטושופ – פיירפליי. ע"י הכלי תוכלו בקלות ע"י סימון פשוט לתת לבינה מלאכותית להוסיף עבורכם אלמנטים לתמונה, ללטש, להשלים אלמנטים חסרים בתמונה, ליצור אפקטים, ועוד. והכל במה קליקיםוהזנת הנחריות (פרומפטים) בשורת הפקודה המובנית.

  • לחלום גדול יותר עם מילוי יצירתי – צור, הוסף, הסר או החלף במהירות תמונות ישירות בפוטושופ עם הנחיות טקסט פשוטות המופעלות על ידי בינה מלאכותית – המחולל של Adobe Firefly.
  • צור תוכן בדרכים חדשות ועוצמתיות עם מילוי Generative. החל מרעיונות יצירתיים ועד ביצוע עריכות וחידודים מורכבים, Generative Fill יכול לעזור לך לממש במהירות את החזון שלך תוך מתן שליטה מלאה על כל יצירה.
  • תחלום את זה, הקלד את זה, ראה את זה – עבור מהנחיית טקסט לאמנות מדהימה תוך שניות עם מילוי Generative – סדרה של יכולות המופעלות על ידי AI המאפשרות לך להוסיף, להרחיב ולהסיר תוכן מתמונות או ליצור אותם מאפס.
  • יותר רעיונות, בפחות זמן – חקור והתנסה ברעיונות בשניות, לא בשעות. השתמש ב-Generative Fill כדי ליצור במהירות עשרות מושגים באיכות גבוהה עם תוצאות במרחק של מספר הקשות בלבד.
  • בינה מלאכותית מהיר פוגשת כוונון עדין של פוטושופ – צור יותר עם שליטה יצירתית מלאה. עם מילוי Generative המשולב בפוטושופ (בטא), אתה יכול להשתמש בו לצד כל כלי עריכה אחר כדי להתאים תוספות בינה מלאכותית, שכל אחת מהן נוצרה בצורה לא הרסנית בשכבה חדשה.

יכולים להיות רגועים לגבי זכויות יוצרים – דחפו את גבולות היצירתיות עם יותר שקט ורוגע. מה שמופעל על ידי Adobe Firefly, משפחה של דגמי בינה מלכותית גנרטיביים שהוכשרו על תמונות Adobe Stock, עבודות ברישיון גלוי ותוכן ברשות הרבים שבהם פג תוקף זכויות היוצרים, Generative Fill מייצרת תוכן שנועד להיות בטוח לשימוש מסחרי.

היכנסו לקומת הקרקע של AI גנרטיבי ועזור לקהילת Photoshop לעצב את העתיד של תכונות חדשות המופעלות בבינה מלאכותית. קבל את הבטא והיה חלק מהמחויבות של Adobe לחדשנות.

מגוון חדש של אפשרויות יצירה ועריכה עם Adobe פיירפליי

הוסף יותר לכל דבר, בכל מקום בתמונה שלך.

הרחב תמונות כדי להפוך צילום אנכי לתמונה אופקית רחבה, שנה רקע, עדכן תלבושת, או אפילו הוסף אובייקטים שנוצרו לתמונה עם תיאור קצר.

יצירות באיכות גבוהה, במינימום זמן.

חסוך שעות של זמן בהבאת רעיונות פוטוריאליסטיים או סוריאליסטיים לחיים. Generative Fill מוסיף ויוצר עם צללים, השתקפויות, תאורה ופרספקטיבה מתאימים כדי לתת לך תוצאות מדהימות שצריכות הרבה פחות עריכה.

חידוד, ריטוש, עיבוד מחדש.

הוסף קווים צהובים למדרכה או ערפל נוגה לתמונה עם הנחיית טקסט, ולאחר מכן בצע התאמות. תוכן שנוצר מתווסף בשכבה חדשה כך שתוכל לערוך, לצמצם או להסיר כל יצירה מבלי לפגוע בתמונה המקורית.

חתוך בקלות אלמנטים לא רצויים.

הסר צללים תועים מתמונה או חתוך עץ נוסף מתמונת AI שנוצרה במהירות. פשוט בחר את מה שאתה רוצה לחתוך ומילוי Generative יחליף אותו בתוכן הגיוני לתמונה – ממדף ספרים ארוך יותר לשמים כחולים.

אולי תאהבו גם את זה:

מקרה בוחן – כיצד ניתן לעשות 1,000$ בחודש מאמנות בינה מלאכותית

בינה קלאב

מצגת בינה מלאכותית – לאן זה הולך ואיך משתמשים בזה?

בינה קלאב

4 כלים שיעזרו לכם לעצב את הבית והמשרד ע"י בינה מלאכותית

בינה קלאב

מנוע חיפוש חדש מציע לכם לחפש מבין אלפי פרומפטים מוכנים לשימוש

בינה קלאב

הכירו את Blue Willow – כלי חדש לציור בינה מלאכותית

בינה קלאב

מערכת AI לתמלול קטעי וידאו

בינה קלאב

השאר תגובה לפוסט זה