מדריכיםשיווק

6 דרכים בהם ChatGPT יכול לעזור בשיווק העסק שלך

6 דרכים בהם ChatGPT יכול לעזור בשיווק העסק שלך

כלי הבינה המלאכותית המעולה ChatGPT הושק בנובמבר 2022, לקח לו רק חמישה ימים עד שפיסת הטכנולוגיה הזו הגיעה למיליון משתמשים שנעזרים בו בכל תחומי החיים: החל מהצייעצות, כתיבה, רעיונות, תכנות, בקשה לנתונים ועוד.

במאמר זה נסקור מספר טכניקות בהם ChatGTP יכול לסייע בשיווק העסק שלך. אם יש לכם עסק קטן בבעלותכם – שווה לקרוא.

ראשית, איך ChatGPT עובד?

בעוד שכלים כמו גוגל וסירי מביאים מקורות מידע מהאינטרנט, ל-ChatGPT יש "מוח" משלו. אֵיך? כטכנולוגיה של מודל שפה גדול, היא צוברת כמויות גדולות של נתוני טקסט מהאינטרנט: ספרים, מאמרים, אתרי אינטרנט, פוסטים בבלוג ועוד.

וה-"GPT" מייצג שנאי קדם-אימון גנראטיבי, כלומר הוא מאומן על כמויות גדולות אלה של נתוני טקסט ומשתמש באלגוריתם GPT-3 (נקרא אלגוריתם שנאי) כדי ליצור טקסט הדומה לשיחה אנושית.

כפי שאתה יכול לראות, עם כל כך הרבה נתונים, GPT-3 ממריא מעבר לקודמיו מבחינת ספירת פרמטרי למידה. ועוד לא התחלנו לדבר על GPT-4.

שימושים נפוצים של ChatGPT בשיווק ועסקים

מכיוון ששפה ותקשורת משמשות, ובכן, לכל דבר, ChatGPT מתגלה כמועיל גם להכל. חלק מהיכולות הרבות של ChatGPT כוללות:

  • כתיבת קוד, מאמרים, קופי שיווקי, סיפורים, שירים, מיילים, חיבורים
  • הפקת רעיונות ודוגמאות, שאלות ברירות רבות
  • המלצה על מוצרים, שירותים, סרטים
  • להסביר נושאים מסובכים במונחים של הדיוט
  • ניתוח: סנטימנט וטון המבוססים על סימני פיסוק, מילים וביטויים
  • תרגום טקסט ב-95 שפות שונות
  • מציאת מערכי נתונים ומשרות פנויות
  • ועוד: הרשימה הולכת וגדלה…

בהתחשב ברשימה לעיל של היכולות הבסיסיותבלבד, ההשלכות הן די מכריעות עבור כל ענף אחד. אבל כמובן, הדבר שאנו עוסקים בו הוא זה של פרסום דיגיטלי.

השימוש בבינה מלאכותית בשיווק – אפילו לעסקים קטנים – אינו דבר חדש. אם אי פעם הפעלת מסע פרסום דינמי לרשת החיפוש ב-Google Ads, שאלת שאלה דרך Google Analytics Intelligence, או השתמשת במחולל תוכן בינה מלאכותית כדי לכתוב עותק שיווקי, אז חווית זאת בעצמך! בואו נסקור כמה מהדרכים הקלות ביותר להשתמש ב-ChatGPT לשיווק:

1. צור תוכן וקופי עבור נכסי השיווק שלך

אתה יכול להשתמש ב-ChatGPT כדי לעזור לך ליצור עותק עבור כל אחד מהערובות השיווקיות שלך: אימיילים, פוסטים בבלוג, תיאורי מוצרים, עותק מודעות, כותרות, עותק של אתר אינטרנט, כיתובים במדיה חברתית ועוד. בקש ממנו ל:

צור את התוכן – שנה תוכן קיים עבור טון מסוים – כמו להפוך אותו למרגש יותר עבור פרסונה מסוימת, או להפוך אותו לטעון יותר שלילי. שיפור תוכן קיים למטרה (SEO, למשל). כמובן, פוסט שלם בבלוג הוא קצת מתיחה. אולי במקום זאת תרצה לבקש מתווה.

פרומפט לדוגמה: כתוב דוא"ל פרסומי לקבלת 50% הנחה על מסגור מותאם אישית לחודש אוקטובר.

כמובן שאתם צריכים גם לערוך קצת לאחר מכן, אבל ChatGPT נותן לכם את הבסיס וחוסך לכם את רוב העבודה על תוכן שלכם.

2. קבל המלצות על כלי שיווק

אתם יכולים גם להשתמש בו כדי לקבל המלצות לכלים. אחרי הכל, יש ים עצום של רשימות "עשרת הגדולות" עבור כמעט כל כלי שקיים באינטרנט. לדוגמה, שאל על הכלים הטובים ביותר למחקר מילות מפתח.

התשובה פולטת רשימה דומה לסיכום שלנו של כלי מחקר מילות מפתח בחינם הטובים ביותר:

פרומפט: מהם הכלים הטובים ביותר בחינם למחקר מילות מפתח לעסקים קטנים?

3. לקבל רעיונות לתוכן

ישנן מספר דרכים להשתמש ב-ChatGPT כדי לקבל רעיונות לפוסטים בבלוג, למדריכים, למאמרים לבנים ולספרים אלקטרוניים. אתה יכול לבקש ממנו רעיונות לפוסטים המבוססים על נושאים או תוכן קיים, להשתמש בו כדי לבצע מחקר על נושא מסוים, לאסוף את המאמרים המובילים בנושא, או לגרום לו לפשט עבורך מושג מורכב כדי שתוכל לפשט אותו עבור הקוראים שלך.

פרומפט למשל: הסבר כיצד פועלת המכירה הפומבית (בידים) של Google Ads

4. למד קיצורי דרך ונוסחאות

אמנם לא כדאי להשאיר את זה ל-ChatGPT לבצע את הדיווח והניתוח שלך (נגיע לזה בקרוב), דרך אחת שהוא יכול לעזור לך היא ללמד אותך קיצורי דרך שיכולים לעזור לך בעיבוד וניתוח נתונים. לדוגמה, אתה יכול לבקש ממנו נוסחאות של גיליון אלקטרוני, ביטויים רגולריים ומחרוזות אחרות ירוקות עד.

פרומפט לדוגמה: מהי נוסחת האקסל לעלייה באחוזים?

5. הפק סקרי דעת קהל ושביעות רצון לקוחות

קהל היעד שלך הוא, ובכן, יעד נע. אמנם אתה צריך לעשות מחקר יסודי משלך כדי למצוא את קהל היעד שלך, אבל אתה יכול להשתמש בצ'אט GPT כדי לעזור לך ליצור סקר או סקר כדי להמשיך להכיר את הקהל והלקוחות שלך ולאסוף משוב מלקוחות.

pפרומט פשוט: צור סקר משוב מלקוחות.

זהו סקר משוב כללי, אבל אתה יכול לקבל יותר ספציפי לגבי סוג העסק, המוצר או השירות או קהל היעד שלך ע"י הכנסת תחום או ענף העסק לתוך הפרומפט.

6. קבלו רעיונות לשימוש בצ'טבוט

הוספת צ'אט לאתר שלך היא דרך מצוינת ליצור לידים, למשוך לקוחות ולאסוף משוב. השתמש בצ'אט GPT כדי לקבל רעיונות להנחיות ותשובות משלך!

פרומפט: אני בונה צ'אטבוט עבור האתר שלי. כיצד עלי לברך לקוחות שמגיעים לדף התמחור שלי?

אולי תאהבו גם את זה:

4 כלים חדשים מבוססי בינה מלאכותית להכנת מצגת לעסק שלך

בינה קלאב

מידג'רני – מדריך למתחילים בעברית

בינה קלאב

מקרה בוחן – כיצד ניתן לעשות 1,000$ בחודש מאמנות בינה מלאכותית

בינה קלאב

בעזרת האפליקציה הזאת תוכלו ליצור תוכן ויראלי בקלות

בינה קלאב

הכירו את VoxScript – הכלי שיתמצת ויתמלל עבורכם סרטונים מיוטיוב

בינה קלאב

הכירו את Blue Willow – כלי חדש לציור בינה מלאכותית

בינה קלאב

השאר תגובה לפוסט זה