עסקיםשיווק

כלי חדש המסייע לך בכתיבת אימיילים שיווקיים ומענה לאימיילים

כלי חדש המסייע לך בכתיבת אימיילים שיווקיים ומענה לאימיילים

בעזרת הכלי הבא תוכלו לקבל מגוון רעיונות עבור הדואר האלקטרוני שלכם, החל מסיוע התגובה ללקוחות על מיילים עסקיים, רעיונות לכתיבת מיילים שיווקיים, מיילים של קטלוג ומבצעים תקופתיים ועוד.

היתרונות:

  1. מקסימום שיעורי פתיחה ותשובות – צור אימיילים טובים יותר וודא שהטקסט שלך ניתן לפעולה ומושלם לפני שתלחץ על כפתור 'שלח'.
  2. קבל משוב מיידי – בדוק הודעת דוא"ל בזמן אמת באמצעות בדיקת איכות הדוא"ל שלנו ובדוק אם יש לך סיכוי גבוה יותר לקבל תגובה.
  3. אלגוריתם מגובה בינה מלאכותית – אימייל עוזר מופעל על ידי מודל חיזוי שפה GPT-3 המשתמש בלמידה עמוקה כדי ליצור טקסט דמוי אדם.
  4. צור אימיילים מהשלב הראשון – שפר את העותק הקיים של תבנית הדוא"ל, צור אימייל חדש באמצעות סיכום קצר או צור אימייל חדש על סמך נקודות התבליטים הנתונות.
  5. צור מעקבי AI – עבור המעקבים, תוכל גם לשפר את הטקסט הקיים או ליצור טקסט חדש לחלוטין על סמך ההודעות הקודמות בשרשור הרצף שלך.
  6. התחל לשלוח באופן מיידי – החלק הכי טוב? אתה יכול להשתמש באופן מיידי בהודעות החדשות שנוצרו על ידי דחיפתן ישירות לרצפים שלך – אין צורך לעבור בין האפליקציות.
  7. AI כותב, AI בודק – בדוק את עותק הדואר האלקטרוני שלך בעזרת ניקוד איכות טקסט בינה מלאכותית והסתכל בתיקיית 'מתעניינים' עבור הלידים החמים ביותר שסופקו על ידי מיון האימייל החכם שלנו.
  8. עוזר דוא"ל מכירות וירטואלי – תבנית דוא"ל קרה רלוונטית ומושכת היא אחד התנאים המוקדמים ליצירת קשר מוצלח. עם זאת, להמציא מסרים רעננים ואפקטיביים באותה מידה עבור כל קמפיין הוא אתגר אמיתי.

לאתר הכלי >> https://reply.io

אולי תאהבו גם את זה:

כלי בינה מלאכותית חדש רוצה להגביר את המכירות שלכם

בינה קלאב

כיצד בינה מלאכותית יכולה לעזור בקידום אתרים ושיווק באינטרנט?

בינה קלאב

הכירו את VoxScript – הכלי שיתמצת ויתמלל עבורכם סרטונים מיוטיוב

בינה קלאב

תמונות מיתוג בקלות עבור המוצרים שלכם עם בינה מלאכותית

בינה קלאב

מערכת בינה מלאכותית חדשה רוצה ליצור עבורכם קריאייטיב לפרסום באינטרנט

בינה קלאב

כלי בינה מלאכותית שיעזור לכם לבחור מתנות לאהובים שלכם

בינה קלאב

השאר תגובה לפוסט זה