כתיבהפרודקטיביותשיווק

הכירו את VoxScript – הכלי שיתמצת ויתמלל עבורכם סרטונים מיוטיוב

הכירו את VoxScript - הכלי שיתמצת ויתמלל עבורכם סרטונים מיוטיוב

התוסף הבא הוא תוסף ל ChatGPT אשר יעזור לכן במגוון עבודות תוכן, כאשר הטובה שהן היא לקחת סרטוני יוטיוב ולהגיש לכם "סיכום" של הסרטון בכתב. הפלאגין בעצם לוקח את הסרטון, מתמלל אותו, ואז מסכם בתמצתיות את עיקרי הסרטון.

תוסף חדשני המופעל על ידי בינה מלאכותית שפותח על ידי Reese @ Allwire, שחולל מהפכה בדרך שבה אתה חוקר ומנתח תוכן דיגיטלי. VoxScript תוכנן להשתלב בצורה חלקה עם מגוון רחב של פלטפורמות מקוונות, VoxScript מאפשר למשתמשים לגשת למידע בזמן אמת, לחלץ תובנות מסרטונים, לנתח מגמות בשוק המניות ועוד הרבה יותר – הכל בעזרת הכוח של עיבוד שפה טבעית.

בלב VoxScript נמצא מודל השפה המתקדם של OpenAI, שהוכשר על מערכי נתונים עצומים ומגוונים כדי לספק דיוק ורבגוניות שאין שני להם. בין אם אתה יוצר תוכן המבקש להבין את מעורבות הקהל, אנליסט פיננסי המחפש את חדשות השוק האחרונות, או לומד סקרן החוקר את עולם המדע והטכנולוגיה, VoxScript הוא השותף הרצוי שלך לפתיחת תובנות חשובות והרחבת הידע שלך .

עוד מאפיינים ושימושים של VoxScript פלאגין

אחזור מידע בזמן אמת – הישאר מעודכן עם נתונים עדכניים ממגוון רחב של מקורות, כולל תוצאות חיפוש של Google, מגמות בשוק המניות ותוכן אתר.

ניתוח וידאו – צלול לתוך עולם תוכן הווידאו עם היכולת של VoxScript לסכם מידע וידאו, לחלץ נושאים מרכזיים ולספק תמלילים מפורטים.

ממשק ידידותי למשתמש – חווה את הפשטות והנוחות של אינטראקציה עם VoxScript באמצעות שאילתות בשפה טבעית, מה שהופך את גילוי וניתוח התוכן ללא מאמץ ואינטואיטיבי.

יישומים נרחבים – מפיננסים וחינוך ועד בידור ומחקר, הרבגוניות של VoxScript הופכת אותו לכלי בעל ערך עבור משתמשים בתחומים ותעשיות שונות.

עם VoxScript, אתם לא רק נגישים ליותרלמידע – אתם גם פותחים עולם חדש של אפשרויות לניתוח, תמצות ותמלול טקסטים.

לאתר התוסף >>  https://voxscript.awt.icu/index.html

אולי תאהבו גם את זה:

כיצד בינה מלאכותית יכולה לעזור בקידום אתרים ושיווק באינטרנט?

בינה קלאב

מערכת בינה מלאכותית חדשה רוצה ליצור עבורכם קריאייטיב לפרסום באינטרנט

בינה קלאב

4 כלים חדשים מבוססי בינה מלאכותית להכנת מצגת לעסק שלך

בינה קלאב

תמונות מיתוג בקלות עבור המוצרים שלכם עם בינה מלאכותית

בינה קלאב

פרומפט שיעזור לכם לכתוב מאמר SEO מקורי באנגלית

בינה קלאב

כלי חדש יקח את הפרומטים שלכם במידג'רני לשלב הבא

בינה קלאב

השאר תגובה לפוסט זה