יצירהעסקיםתכנות

כלי חדש יאפשר לכם לעצב מוקאפ וממשק משתמש בקלות – Uizard

כלי חדש יאפשר לכם לעצב מוקאפ וממשק משתמש בקלות - Uizard

רעיונות יש להרבה אנשים, במיוחד במדינה שלנו – מדינת הסטרטאפ ניישן 🙂 הקמת סטרטאפ עוברת משלב הרעיון לשלב המימוש בין היתר גם בשלב האפיון – "איך זה צריך להיות", בשלב זה נכנסת האפליקציה החמודה הזאת לעניין ויכולה לחסוך לכם המון זמן, ואף לתת רעיונות.

ע"י אפליקציית Uizard תוכלו פשוט לקשקש משהו על דף (ברמה של ילד בגן) והוא יהפוך לכם אותו לממשק משתמש, בעצם אפיון ראשוני של מסכי האפליקציה ומה דרוש שיהיה בה. תוכלו כמובן לאחר מכן גם לשפר את היצוב ע"י המחשב וע"י הכלים והרעיונות שהאפליקציה מציעה, אל להגעה לתוצאה הרצויה, לפעמים זה יכול לקחת ממש דקות בודדות.

האפליקציה חופשית לשימוש. הרשמה חינם מעניקה לך גישה לפלטפורמת Uizard כמו גם למספר תבניות ממשק משתמש, אתרי אינטרנט ואפליקציות ורכיבי UX/UI. בעצם, אתה יכול להתחיל לממש את העיצוב שלך על מסך שלפניך בחינם, כבר עכשיו. Uizard מציעה גם תוכנית תמחור בתשלום, אשר פותחת תכונות נוספות ועוד מתבניות ורכיבי עיצוב מוכנים מראש של הפלטפורמה.

לעולם אל תשאירו יותר רעיונות מאחור… צרו מוקאפים מהודעות טקסט, סרקו צילומי מסך או קשקוש על דף, של אפליקציות או אתרי אינטרנט ואז גררו ושחררו אותם אל תוך האפליקציה, והיא תיצור לכם את רכיבי ממשק המשתמש כדי להחיות את החזון שלכם

Uizard הופך את עיצוב ממשק המשתמש לנגיש לכל, ומאפשר לכם לעצב ללא מחסומים.

 

לאתר  >>  https://uizard.io

אולי תאהבו גם את זה:

הבנק הבינלאומי מציע שירות דו"חות חדש מבוסס בינה מלאכותית

בינה קלאב

כלי בינה מלאכותית חדש רוצה לעזור לכם לערוך וידאו כמו בהוליווד

בינה קלאב

כלי חדש יצור עבורכם שירים עם קולות של זמרים מפורסמים

בינה קלאב

קורס תכנות CHAT GPT קצר – חלק א' – כיצד לעבוד עם ה API של OPEN AI

בינה קלאב

מקרה בוחן – כיצד ניתן לעשות 1,000$ בחודש מאמנות בינה מלאכותית

בינה קלאב

מערכת AI לתמלול קטעי וידאו

בינה קלאב

השאר תגובה לפוסט זה