הכתבות החמותיצירהפנאי

חברת OpenAi חושפת כלי מטורף ליצירת וידאו ע"י בינה מלאכותית

חברת OpenAi חושפת כלי מטורף ליצירת וידאו ע"י בינה מלאכותית

מבית היוצר של החברה שהביאה לנו את ChatGTP וגם את Dall-E, עכשיו משיקה החברה הפופולארית ביותר כיום בתחום הבינה המלאכותית גם כלי ליצירת וידאו מטקסט בצורה פשוטה וריאליסטית, כל מה שאתם צריכים זה לתת לה הנחיה (פרומפט) והיא תיצור עבורכם סרטון וידאו קצר, זה מה שעושה SORA – מודל הבינה המלאכותית החדש ליצירת וידאו ע"י הקלדת טקסט.

יצירת וידאו מטקסט ע"י בינה מלאכותית

באתר החברה נכתב כך: "אנו מלמדים AI להבין ולדמות את העולם הפיזי בתנועה, במטרה לאמן מודלים שיעזרו לאנשים לפתור בעיות הדורשות אינטראקציה בעולם האמיתי. הכירו את Sora, מודל הטקסט לווידאו שלנו. סורה יכולה ליצור סרטונים באורך של עד דקה תוך שמירה על איכות ויזואלית ועמידה בהנחיית המשתמש."

סרטון הדגמה של איך עובדת SORA וסיקור שלה:

סורה מסוגלת ליצור סצנות מורכבות עם מספר דמויות, סוגי תנועה ספציפיים ופרטים מדויקים של הנושא והרקע. המודל מבין לא רק מה המשתמש ביקש בהנחיה, אלא גם איך הדברים האלו קיימים בעולם הפיזי.

למודל יש הבנה עמוקה של השפה, המאפשרת לו לפרש במדויק הנחיות וליצור דמויות משכנעות המבטאות רגשות תוססים. סורה יכולה גם ליצור צילומים מרובים בתוך סרטון אחד שנוצר, שמתמשכים בצורה מדויקת לדמויות לכדי סגנון חזותי.

בחברה מזמינים אתכם לאמן את המודל, ומציינים "למודל הנוכחי יש חולשות. הוא עשוי להיאבק בסימול מדויק של הפיזיקה של סצנה מורכבת, ואולי לא יבין מקרים ספציפיים של סיבה ותוצאה. לדוגמה, אדם עשוי לקחת ביס מעוגייה, אך לאחר מכן, ייתכן שלעוגייה אין סימן ביס. המודל עשוי גם לבלבל פרטים מרחביים של הנחיה, למשל, ערבוב ימין ושמאל, ועלול להיאבק בתיאורים מדויקים של אירועים המתרחשים לאורך זמן, כמו מעקב אחר מסלול מצלמה ספציפי."

להתנסות הכנסו לאתר התוכנה  >> https://openai.com/sora

אולי תאהבו גם את זה:

כלי בינה מלאכותית ליצירת מוסיקת דאנס, האוס והיפהופ

בינה קלאב

שאלנו את ChatGPT כיצד הוא יכול לשרת אותנו? וזה מה שהוא ענה

בינה קלאב

הכירו את Runway – ארגז כלים ליצירות דיגיטליות

בינה קלאב

מערכת AI לתמלול קטעי וידאו

בינה קלאב

הכירו את MidLibrary – מאגר סגנונות אמנותיים ופרומפטים למידג'רני

בינה קלאב

כלי בינה מלאכותית חדש רוצה לעזור לכם לערוך וידאו כמו בהוליווד

בינה קלאב

השאר תגובה לפוסט זה