עסקיםפנאי

הכירו את CEDREO – תוכנה לעיצוב הבית

הכירו את CEDREO - תוכנה לעיצוב הבית

הכירו את סדריאו, תוכנה מצויינת ופשוטה לתפעול שתעזור לכם לעצב את הבית ולהפוך מודלים \ סרטוטים דו מימדיים לתלת מימדיים עם הדמיות וכו'.

Cedreo היא תוכנה לעיצוב בית בתלת מימד עבור בוני בתים, מעצבי פנים ואנשי מקצוע בתחום השיפוץ. פתרון פשוט ומהיר שיעזור לך להגדיל את המכירות שלך: שעה אחת היא כל מה שצריך כדי ליצור תוכנית קומה תלת מימדית ורינדור תלת מימד מציאותי. עצב תוכניות בית בעצמך. עם Cedreo, אתה יכול לשלוט בכל שלב טיוטת הבית המקדימה ולחסוך זמן יקר על ידי התחלת מפרויקטים קודמים, המאוחסנים בחשבונך ומוכנים להתאמה אישית עבור הלקוחות שלך. בשימוש במצגות מסחריות, העיבודים התלת מימדיים מאפשרים ללקוחות שלך לדמיין את עצמם בקלות בבית העתידי שלהם.

מסרטוט למודל תלת מימד עם בינה מלאכותית

בסרטון זה תוכלו גם לראות הדגמה קטנה של התוכנה וכיצד הופכים סרטוטים בדו מימד לתלת מימד, מוסיפים להם אלמטים עיצוביים וכיצד מעצבים את הבית ונותנים אומדן למידות וגדלים ע"י בינה מלאכותית.

צמצמו את הזמן הדרוש לשרטוט ואומדן, והצג ללקוחות שלך פרויקט שלם במהירות האפשרית. השגת יעילות ושליטה בעלויות בשלב טרום המכירה. לכלי מספר תוכניות החל מחינמית וגם תוכניות מתקדמות של מנויים בתשלום.

לשימוש בכלי >> לחצו כאן.

אולי תאהבו גם את זה:

הבנק הבינלאומי מציע שירות דו"חות חדש מבוסס בינה מלאכותית

בינה קלאב

שיטות בסיסיות: איך להרוויח כסף באינטרנט דרך ChatGPT

בינה קלאב

כלי בינה מלאכותית חדש רוצה לעזור לכם לערוך וידאו כמו בהוליווד

בינה קלאב

הכלי הזה רוצה לסייע לכם לפגישת זום אפקטיבית יותר

בינה קלאב

מערכת בינה מלאכותית חדשה רוצה ליצור עבורכם קריאייטיב לפרסום באינטרנט

בינה קלאב

כיצד בינה מלאכותית יכולה לעזור בקידום אתרים ושיווק באינטרנט?

בינה קלאב

השאר תגובה לפוסט זה