הכתבות החמותעסקיםפרודקטיביות

ניתוח נתונים – כלי AI חדש למעקב, כרייה וניתוח נתונים מכל אתר אינטרנט

ניתוח נתונים - כלי AI חדש למעקב, כרייה וניתוח נתונים מכל אתר אינטרנט

הכירו את Browse AI – פלטפורמת אוטומציה עוצמתית אינטרנטית מבוססת ענן , אשר לא מצריכה ידע מוקדם בקוד, המאפשרת למשתמשים לחלץ ולנטר נתונים מובנים מכל אתר אינטרנט. פשוט על ידי הקלדת הפעולות אותן תרצו לבצע, משתמשים יכולים לאמן את הרובוטים לקיים אינטראקציה עם אתרים ולחלץ נתונים ספציפיים. הכלי מזהה דפוסי נתונים בדף באופן אוטומטי, ומאפשר למשתמשים לבחור ולתייג את כל המידע שהם דורשים בכמה קליקים.

כדי להבטיח חילוץ נתונים עקבי, הפלטפורמה מתוכננת להתאים לשינויים באתר על ידי יצירת מאות בוררים עבור כל רכיב. משתמשים יכולים להגדיר כל רובוט לנטר את הנתונים שחולצו לשינויים לאורך זמן, מה שיעניק להם גישה לנתונים בזמן אמת שמתעדכנים אוטומטית. על ידי התאמת פרמטרי הקלט עבור כל צג, ניתן להשתמש באותו רובוט לניטור של מאות דפים באתר עם פריסות דומות.

לגלישת ע"י בינה מלאכותית יש גם תכונה המאפשרת לך להגדיר התראות בדוא"ל בכל פעם שהרובוט שהפעלת מזהה שינוי, מה שמבטיח ששום דבר לא יפול בין הכסאות. ניתן לחלץ בקלות רשימה של פריטים ודפי הפרטים שלהם. משתמשים יכולים לתכנת רובוט אחד לחלץ את כל הקישורים ולאחר מכן לחלץ את המידע שלהם.

אוטומציה וניתוח נתונים מכל אתר אינטרנט

משתמשים יכולים להריץ עד 1,000 משימות בבת אחת באמצעות תכונת הריצה בכמות גדולה של הפלטפורמה. משתמשים יכולים להעלות CSV עם כל הפרמטרים של הקלט שלהם או להשתמש באינטגרציה של תוכנות כמו Zapier או Pabbly Connect כדי ליצור ריצה בכמות גדולה. ניתן להשתמש בנקודת הקצה של ריצת ה-API בכמות גדולה כדי לייעל זרימות עבודה על ידי מי שנוח עם קידוד.

משתמשים יכולים גם להשתמש ב-Browse AI כדי להמיר כל אתר ל-API ולאחר מכן להריץ משימות באופן ידני או לפי לוח זמנים. למעט אימון הרובוט שלך, שילובי REST API ו-webhook מקלים על אוטומציה של כמעט כל תכונת תכנות ב-Browse AI. כאשר משימה הושלמה, משתמשים יכולים לייצא את הנתונים שחולצו לאלפי כלים ו-CRM אחרים.

הפלטפורמה כוללת אינטגרציות מקוריות עבור Google Sheets ו- Airtable, המאפשרות למשתמשים לעבוד בצורה יעילה יותר עם כלי הגיליון האלקטרוני המועדפים עליהם. ל-Browse AI, אשר מהימנים על ידי למעלה מ-60,000 אנשים וצוותים, יש מודל תמחור גמיש וחשבון חופשי לנצח הכולל 100 זיכויים בחודש.

ל-Browse AI יש כמה רובוטים מובנים מראש למקרי שימוש פופולריים, כמו הסרת רישומי משרות מ-LinkedIn ו-Indeed, ניטור פרטי חברה בלינקדאין, הסרת מוצרים מ-Product Hunt, הסרת פרטי נכס מ-Redfin ועוד רבים. משתמשים יכולים לגרד את האינטרנט עם Browse AI מבלי להזיע, מה שהופך אותו לכלי הכרחי לזיהוי הזדמנויות לחדשנות.

לשימוש בכלי  >>  https://www.browse.ai

אולי תאהבו גם את זה:

כלי חדש יקח את הפרומטים שלכם במידג'רני לשלב הבא

בינה קלאב

הכירו את CEDREO – תוכנה לעיצוב הבית

בינה קלאב

תוסף חדש לכרום יעשה לכם אמ;לק לסרטונים ביוטיוב

בינה קלאב

4 כלים שיעזרו לכם לעצב את הבית והמשרד ע"י בינה מלאכותית

בינה קלאב

מערכת AI לתמלול קטעי וידאו

בינה קלאב

מצגת בינה מלאכותית – לאן זה הולך ואיך משתמשים בזה?

בינה קלאב

השאר תגובה לפוסט זה