הכתבות החמותפרודקטיביות

כלי חדש יקח את הפרומטים שלכם במידג'רני לשלב הבא

כלי חדש יקח את הפרומטים שלכם במידג'רני לשלב הבא

אוהביםלשחק עם מידג'רני? אתם כנראה תאהבו את האתר הזה, הוא מכיל מדריך וכן מחולל פרומטים אשר לסייע לכם לדייק את התמונות שלכם שאתם יוצרים ע"י בינה מלאכותית. וכמובן גם מאגר ענק של פרומטים ותבניות עבור תוכנת ציור בינה מלאכותית – מידג'רני.

אז מה זה בעצם פרומטר – מחולל הפרומטים למידג'רני

ממשק בנייה מהיר ומפורט ביותר אשר נוצר ע"י אנשים שחקרו את התחום הרבה זמן עם הדמיות בהרבה תמונות ובהרבה סגנונות שונים, הרבה הרבה נסיון, ניסוי ותהייה. המטרה שלי הייתה ליצור כלי שהוא גם פשוט ויזואלית עבור משתמשים חדשים, אבל גם מורכב ומקיף מספיק עבור הקהל המתקדם.

ממשק הפרומטר כולל הכל, ותוכלו ללמוד עם המדריך לפרומטר. משקלים מותאמים אישית אופציונליים על כל פריט, קלט כתובת URL של תמונה, תיבות סימון פשוטות לפרמטרים כגון סגנונות ואיכות, בקרת זרעים, בחירת גרסת אלגוריתם ותפריטים נפתחים עם מסד נתונים של מאות מתארים. בחר יחס רוחב-גובה פופולרי, ממסך הטלפון הנייד הרגיל שלך ועד בד קנבס רחב במיוחד. בחר עדשות מצלמה, תאורה, צבע, או אפילו רשימה ענקית של תנועות אמנות ואמנים מפורסמים.

הפרומפטר גם ניתן להתאמה אישית מלאה. הצג או הסתר מתארים בגיליון התנאים, או כתוב בעצמך וצור מסד נתונים פרטי משלך. אתה יכול אפילו ללחוץ על הלחצן SAVE (שמירה) כדי לשמור את כל ההנחיות שלך עם תאריך ושעה, להוסיף הערות ואפילו לטעון הנחיות ישנות בחזרה לממשק ה-Prompter (הלחצנים מריצים סקריפט חיצוני, אז אתה רק צריך לאפשר את זה פעם אחת והם עובדים בצורה מושלמת).

לאתר פרומטים למידג'רני  >>  https://prompterguide.com/prompter/

אולי תאהבו גם את זה:

תוכנה עם מודעות עצמית – עתיד הבינה המלאכותית

בינה קלאב

אדובי מציגה את: פיירפליי – כלי בינה מלאכותית מובנה לפוטושופ

בינה קלאב

מיקרוסוט מציעה לימודי תעודה חינם בתחום הבינה המלאכותית

בינה קלאב

Wonder Studio – כלי עריכת הוידאו המטורף זמין כעת לכולם

בינה קלאב

כלי חדש יעזור לכם לכתוב קוד בכל שפה שתבחרו

בינה קלאב

תוסף לוורדפרס שמפעיל 360 מעלות כלי בינה מלאכותית כדי לייעל את העבודה שלכם

בינה קלאב

השאר תגובה לפוסט זה