חדשותפרומפטים

חנות פרומפטים – מרקטפלייס לקניית ומכירת פרומפטים עם PromptBase

חנות פרומפטים – מרקטפלייס לקניית ומכירת פרומפטים עם PromptBase

בעוד כל העולם ואשתו מדברים על בינה מלאכותית ומעמיקים בה מידי יום, יש גם מי שהרימו את הכפפה ויצרו סופרמרקט לפרומטים וניצלו את התחום הלוהט הזה נכון לעכשיו על מנת ליצור קהילה וקניית ומכירת פרומפטים ע"י אנשים מנוסים בבינה מלאכותית ואלו הרוצים לחסוך זמן בניסוי והתהייה של למידת התוכנות מאפס.

אוהבים לשחק עם בינה מלאכותית? רוצים גם להרוויח מהתחביב הזה כסף מהצד? אתם כנראה תאהבו את האתר הבא – פרומפט בייס הוא בעצם אתר שמהווה מרקטפלייס ליוצרי בינה מלאכותית המעמיקים בתוכנות יצירה של תמונות בינה מלאכותית (אבל לא רק) וכבר מיומנים בהן ויודעים לדייד את הפרומפטים שלהם עד לפרטים הקטנים.

חנות למכירת פרומפטים – למי זה טוב?

רוב התוכנות הפופולראיות ליצירת תמונות בינה מלאכותית עובדות במודל של קרדיטים, כגון: מידג'רני, DALL-E 2, ועוד. על מנת שלא תבזבזו קרדיטים לשוא בניסוי ותהייה, המרקטפייס הבא מציע לכם הדגמות של תמונות שכבר נוצרו בידי אנשים, לצד כל תמונה תוכלו למצוא את מה בעצם הפרומפט עודה ואיזה עבודה הוא חוסף לכם בזמן של ניסי ותהייה וקרדיטים – ואם תרצו תוכלו אף לרכוש את הפרומפט בעבור סכום סמלי של כמה דולרים בודדים (זהו טווח המחירים באתר).

לצד החנות, פרומפט בייס מציע אף מנוע חיפוש לפרומפטים שמאפשר לפלח עפ"י מודל, למשל: מידג'רני, GPT-4, GPT3, DALL-E 2, וכו'. עוד פילוחים ע"י קטגוריות, סידור תוצאות עפ"י מאפיינים שתקבעו ועוד.

כיצד יוצרים חנות פרומפטים משלכם?

אם אתם מהמעמיקים בבינה מלאכותית ויודעים לכתוב פרומפטים טובים – תוכלו ליצור בתוך המרקטפלייס הזה חנות פרומפטים משלכם ולהתחיל למכור אותם לקהלה הרחב, הם אף מציעים מנוע ליצירת תמונות משלהם ומעניקים 5 קרדיטים בכל יום לנרשמים לאתר. באתר נמצאים מגוון מדריכים כיצד ליצור את החנות שלכם ולעצב אותה איך שתרצו ולהתחיל למכור ולהרוויח כסף.

סרטון הסבר והדגמה, כיצד ליצור חנות פרומפטים משלכם ולמכור אותם עבור תשלום?

אתם יכולים למכור הנחיות (פרומפטםי) משלכם בפרומפטבייס ולהתחיל להרוויח מכישורי ההנדסה שלכם. במידה והבקשה שלכם תאושר, תשמרו בכיס 80% מההכנסה מכל מכירה של הפרומפטים שלכם (20% עמלה). למשל: אם מכרת פרומפט ב-5 דולר – אתם מקבלים 4 דולר, ודולר אחד הולך כעמלה לבעלי הפלטפורמה.

עפ"י דברי מנהלי האתר, אתם יכולים להתחיל ולקבל מכירות כב מתוך 2 דקות מהרגע שהתחלתם לסחור. עפ"י נתוני SimiarWeb גולשים באתר 1.5 מיליון גלשים בחודש, אז אולי יש מצב שזה הגיוני. בכל מקרה אפשר וכדאי לנסות את מזלכם, בהצלחה 🙂

לאתר קניית ומכירת פרומפטים  >>  https://promptbase.com

אולי תאהבו גם את זה:

מיקרוסופט תעניק עד 350,000 דולר לסטארטאפים בצמיחה

בינה קלאב

מנוע חיפוש חדש מציע לכם לחפש מבין אלפי פרומפטים מוכנים לשימוש

בינה קלאב

כלי בינה מלאכותית בשם Zentask רוצה לסייע לכם במשימות היום יום

בינה קלאב

מנכ"ל OpenAI – ChatGTP בשיחה על בינה מלאכותית באוניברסיטת ת"א

בינה קלאב

גוגל בארד זמין כעת גם בעברית, ועם פיצ'רים חדשים

בינה קלאב

פרומפט שיעזור לכם לכתוב מאמר SEO מקורי באנגלית

בינה קלאב

השאר תגובה לפוסט זה